ניקוי שיניים במכשיר מתקדם (שיננית) תחת הרדמה

בבית החולים הוטרינרי בפלורנטין תל אביב ובמרפאה הוטרינרית בגבעתיים אנו ערוכים לכל טיפולי השיניים שהכלב או החתול שלכם צריך. אנו מצויידים במכשיר סקיילר מתקדם (כמו אצל השיננית שלכם בדיוק) על מנת להשיג תוצאות מצויינות. ניקוי אבן השן לכלב ולחתול מתבצע בהרדמה לא עמוקה ממנה מתאוששים הכלבים והחתולים מהר ובקלות.

אנו עושים שימוש במכשור מתקדם וחדיש (בדיוק כמו של השיננית שלכם) וסל השירותים הרפואיים הדנטאליים שלנו כולל גם עקירות שיניים כירורגיות באמצעים כירורגיים יחודיים. אנו נותנים דגש ענק לנושא האלחוש וטיפול מונע בכאב.

צרו קשר עם בית החולים הוטרינרי בפלורנטין ו/או עם מרפאות הלווין שלנו ונשמח לקבוע לכן תורר לבדיקת חלל הפה והשיניים  בטלפון 1700706363

שיני הכלבים והחתולים נוטות לצבור אבן שן. אבן השן המצתברת בחתול ובכלב, הינה תוצאה של שקיעת מינראלים שמקורם במזון אותו צורכות החיות. אבן השן המצתברת גורמת ללחץ על החניכיים, מייצרת ריח פה מאד לא נעים ומהווה קרקע פורייה להתפתחות חיידקים, לכן רוב מקרי אבן השן מלווים בדלקות חניכיים. במקרים רבים כמות אבן השן הגדולה בכלב או בחתול, גורמת לריקבון של ממש של השן ובמקרים אלו תהייה התוויה לעקירת השן. בנוסף, החיידקים שמקננים ברובד אבן השן , במקרה הטוב – יגרמו לדלקת חניכיים מקומית, במקרה הרע – הם בעלי יכולת לחדור לזרם הדם להתיישב על קרום הלב ולגרום לדלקת ברקמת הלב – endocarditis- ולסכנת חיים.

אתם מביאים את חיית המחמד שלכם בבוקר, היא נשארת אצלנו במרפאה לניקוי אבן השן והתאוששות קצרה, ואתם אוספים אותה אחה”צ.

לכלב או לחתול יש ריח רע מהפה ?
צרו קשר עוד היום עם בית החולים הוטרינרי בפלורנטין ו/או עם מרפאות הלווין שלנו ונשמח לקבוע לכן תור לבדיקת שיניים בטלפון 1700706363

עדין מתלבטים?
לרשותכם לינק למאמר חשוב בנושא ניקוי שיניים של חיות מחמד שלנו